sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Vă prezentăm tratament naturist impotriva hemoroizilor !!

Tratament complet natural pentru vindecarea hemoizilor fără riscuri,deja testat de mii de oameni care au scăpat de durere și jena pentru totdeauna.




Dragi Prieteni.

V-ati saturat de mancarimi, durere si sangerari ? Va simtiti jenati sa cereti sfaturi despre tratamentul hemoroizilor ? Eu m-am simtit rusinata, si am suferit in tacere.
V-ati saturat de creme, supozitoare si unguente care NICIODATA nu rezolva adevarata cauza a hemoroizilor ? Atunci nu mai cheltuiti nici un ban pe aceste tratamente scumpe pana cand nu veti citi ceea ce urmeaza sa va dezvalui.
Hemoroizii sunt practic vase de sange inflamate aflate in rect. Este o afectiune de care sunfera milioane de oameni intr-un grad sau altul.
Renumita in toata lumea, Universitatea din Harvard, sectia de Medicina, pune aceasta afectiune pe seama lipsei de fibre din alimentatia zilnica. Sunt de acord, dar cred ca sunt si alte lucruri de discutat.

Incep prin a va dezvalui ca si eu am suferit de hemoroizi acum cativa ani. De atunci, am ajutat zeci de oameni sa scape de aceasta problema definitiv printr-un tratament natural.
Este o situatie jenanta, fara indoiala, atunci cand oamenii au tratat-o cu succes si definitiv, au acceptat sa impartaseasca successul lor cu altii :

Nenumarate marturii de la persoane la fel ca tine dovedesc ca acest tratament este unic, de succes, spre deosebire de celelalte produse aflate pe piata..

Cum am descoperit tratamentul 100% sigur si natural, printre atatea alte solutii care circula de pe piata

Imi amintesc ziua cand a inceput totul. Aveam nevoie urgenta la toaleta. Apoi, am simtit o durere puternica acolo jos... Am aruncat o privire si am vazut ca sangeram puternic. Am crezut ca sunt doar fisuri anale, dar in urmatoarele zile a devenit de nesuportat. Sangerarea a continuat chiar mai mult decat in prima zi. Ceva nu era in regula.

Dupa ce am discutat despre simptome cu prietenii si familia singurele solutii au fost cremele din comert si OPERATIA. Mi s-a recomandat chiar interventia cu laser!

In nici un caz, nu vreau sa ma supun riscurilor unei operatii

Trebuie sa fie o alta rezolvare, mi-am spus. Am cautat pe internet si am dat nenumarate telefoane, am discutat cu doctori. Am incercat toate unguentele si tratamentele pe care le-am putut gasi. Probabil 99% din ce exista pe piata. Nici unul nu a functionat pentru mine. Am avut doar mici ameliorari, sangerarea s-a oprit pentru o zi, apoi a revenit.

Imi era rusine. Chiar viata mea sexuala a avut de suferit.

Ceea ce s-a intamplat dupa m-a uimit!

Spre surprinderea mea, tata mi-a spus ca tatal sau a avut aceasi problema si a rezolvat-o folosind un tratament natural foarte simplu. A folosit plante si ingrediente naturale pe care le poti gasi la Tara se numeste Nalbă Salbatică vă rog să nu luați din magazin Plafar.nu sunt bune Dacă aveți Părinți, Rude. sau Preteni la Țară rugații să vă aducă, creste ori unde. Vă pun și o imagine să vedeți planta.De ce nu, mi-am zis, desi imi era destul de greu sa cred. 

Am incercat tratamentul si in 30 de minute am simti o amortire a hemoroizilor. In 3 zile, au diparut COMPLET.

Am fost surprinsa, nu imi venea sa cred. In saptamana urmatoare s-a intamplat ca o prietena sa imi marturiseasca ca are aceasi problema de 5 ani. I-am dat si ei acelasi tratament. Si-a vindecat hemoroizii definitiv in 1 saptamana si jumatate ! 

Trebuie sa va impartasesc acest tratament si dumneavoastra. Este cel mai rapid si eficient tratament natural pentru aceasta afectiune deranjanta. De-a lungul timpului, am ajutat mii de oameni. Multi au inceput sa imi ceara consultatii private, iar timpul nu imi permite intotdeauna sa stau de vorba cu fiecare. Asa ca m-am hotarat pun la dispozitia tuturor acest tratament.

Oamenii cheltuiesc o gramada de bani pentru tratamente si operatii de hemoroizi. NU trebuie sa fiti unul dintre ei. Eu NU sunt licentiata in medicina si nu cer BANI pe acest tratament. Pur si simplu am creat acest tratament folosindu-ma de experienta mea.!

Detali  cum se folosește Nalba Salbatică: 

Nalba salbatica se poate folosi atat verde cat si uscata.
Se pune apa intr-o oala de aprox 5 litri. Se pune la fiert nalba, se lasa sa dea un clocot apoi asteptam sa se racoreasca un pic.  Se strecoara intr-un lighean. Infuzia, calduta cat o putem suporta, ne asezam in lighean si punem deasupra noastra un prosop pentru a se  acumula aburii. Stam  intre 15 - 30 min. Secretul este ca atunci cand iesim din lighean sa NU NE STERGEM. 

3 comentarii:

  1. Draga Florin, vreau sa iti spun ca tratamentul tau este o minune. Iti multumesc ca impartasesti aceste informatii cu noi. Doctorul meu imi spusese ca operatia este singura solutie pentru mine. Cu tratamentul tau, vindecarea a mers incredibil de usor.
    Din a doua zi de tratament nu am mai sangerat niciodata
    Multumesc pentru tratament si sfaturile date.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Am scapat de durere !
    Am avut hemoroizi interni de la sarcina. Incercasem nenumarate tratamente fara rezultat.
    Acum am scapat de durere simplu si rapid.

    Multumesc, Florin"

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi Florin,

    Thanks for treatment and advice given. From the day I was cured with your treatment I waited anxiously. I was afraid of a return of hemorrhoids. I thought got off too easy. Behold, it's been 15 days and I feel great. Treatment was the logical solution, quickly and naturally. Thank you again, dear Florin!

    RăspundețiȘtergere